Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Έπεσε επάνω μου πλούσια η χάρη Σου Κύριε και χόρτασε την πείνα μου και δρόσισε τη δίψα μου...


"Ο όσιος Εφραίμ ο Σύρος γράφει από τη σχετική πνευματική του πείρα:

"Έπεσε επάνω μου πλούσια η χάρη σου Κύριε και χόρτασε την πείνα μου και δρόσισε τη δίψα μου και φώτισε τη σκοτεινή μου διάνοια και περιμάζεψε τους λογισμούς μου από την περιπλάνηση και πλημμύρισε την καρδιά μου. 

Και τώρα προσκυνώ και παρακαλώ την άφατη φιλανθρωπία σου, ομολογώντας την αδυναμία μου.

Πάρε από μένα τα κύματα της χάριτός σου και φύλαξέ μου την για τη φοβερή εκείνη ημέρα (της δευτέρας παρουσία σου). 

Μην οργισθείς μαζί μου Πανάγαθε.

Απευθύνομαι σ΄εσένα με την προσευχή, αποδιώχνοντας κάθε δισταγμό, γιατί δεν αντέχω τόση χάρη. 

Υπέρμετρα αυξήθηκε μέσα μου. 

Η αδύναμη γλώσσα μου δεν βρίσκει λέξεις για να την εκφράσει. 

Ο αμήχανος νους μου δεν υποφέρει την ισχυρή βούλησή της. 

Εσύ που είσαι η εικόνα και η ακτινοβολία του ευλογημένου πατέρα, συγκράτησε τη χάρη σου γιατί κατακαίει τα μέλη και την καρδία μου.

Πάρε μου την εδώ για να μου την δώσεις εκεί. 

Σώσε με Δέσποτα και κάνε με άξιο της βασιλείας σου. 

Μη θυμηθείς τις ανομίες μου.

Μην οργιστείς για την παρρησία της προσευχής μου.

Εκπλήρωσε το αίτημά μου και κατοίκησε μέσα μου μαζί με τον ευλογημένο πατέρα Σου κατά την ημέρα της παρουσίας σου. 

Εσύ Χριστέ, που είσαι ο μοναδικός χορηγός της ζωής χάρισέ μου την εκπλήρωση της δεήσεώς μου. 

Σκέπασε τις αμαρτίες μου από τους γνωστούς μου.

Δέξου τα δάκρυά μου.

Δες τον θρήνο μου.

Τα λόγια τούτα ανήκουν σε άνθρωπο με πνεύμα όλο χάρη Θεού....".


Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ
ΑΣΚΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ